Albert Torres

Subcampió d’Europa V1 Triatló Muntanya a Rumania

𝙎𝙞 𝙩𝙚𝙣𝙨 𝙖𝙡𝙜𝙪𝙣 𝙨𝙤𝙢𝙣𝙞 𝙖 𝙡𝙖 𝙫𝙞𝙙𝙖💭….𝙡𝙡𝙪𝙞𝙩𝙖 𝙥𝙚𝙧 𝙛𝙚𝙧-𝙡𝙤 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙖𝙩 👊🏼🔨….𝙨𝙚𝙜𝙪𝙞𝙧𝙚𝙢 𝙨𝙤𝙢𝙞𝙖𝙣𝙩 🤟🏼😍….#𝙎𝙚𝙣𝙨𝙚𝙞𝙎𝙩𝙮𝙡𝙚 ®©

————————————————
Doncs som-hi amb el abans, el durant i el despres (pero de forma inversa…que el abans es apocaliptic) 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

🔴𝑫𝑬𝑺𝑷𝑹𝑬𝑺 🏁

Acabar 🥈sotscampio d’europa 🇪🇺el ultim any de la categoria (2020 salto al grup edat seguent)

Acabar lluitant ⚔️fins al run per guanyar amb un nouvingut (40anys frescos) que fins ara estava en Elit ….no te preu

Amb un top10 on hi ha 7 👏🏼nacionalitats….disputadissim ….europeu 100×100

Saber que lideres uns europeus es un formigueig que enganxa🐜😍

Saber que en elit era un temps de 17e….mola

Gracies 🙏🏼 familia per viure les meves miseries
Gracies 🙏🏼 teamGas x Satanas i Hooligans
Gracies 🙏🏼 satanets pel viatge
Gracies 🙏🏼 Jordi Regordosa i GlobalSalut Fisioteràpia
Gracies 🙏🏼 Llibert Fortuny Cendra per ser l’unic capaç de revolucionar-me els esquemes i ajudar-me estant al pou 🕳
——————————————————

🔴𝑫𝑼𝑹𝑨𝑵𝑻

🔺#NATACIO
Sortim les categories de 35 cap endavant
Son 1000m en un canal
Despres del crit tipic que et posa la pell de gallina “On your marks….” i xiulet 📣 sortim a gas 🔥
En llibert marca un ritme suficientment fort per tallar el grup, pero per no acumular fatiga. Ell va facil i jo a peus. Pero ens anem distanciant
Al gir topem amb un doblat, jo traço millor i en llibert no el veu i xoquen
La tornada la faig a peus d’un nedador arribant segon absolut de la nostra sortida. Super content

🔺#T1
Impecable💅🏼

🔺#BIKE
Increible!! 😍20km de pur corriol amb un circuit estil copa del mon 🔝(sense rock garden per matarte) tot revirat, puja baixa i molt exigent✊🏼🔥

Fem un tram d’enllaç de pujada fins una muntanya i alla tres voltes de 6km

Al sortir de la T1 hem passa un txec😱, molt fort, es un circuit on s’ha d’anar al limit, pero si surts de punt una o dues vegades ho pots pagar carissim😰

Jo tinc molt de gas🔥 (encara no m’ho explico despres del calvari dels dos dies abans…llegir fins al final) i vaig al meu maxim🔥❌🔥. Sempre guardant la mecanica i les traçades.

Al començar la primera volta el passo i el distancio….vaig primer penso😍(de categoria)…l’experiencia de liderar el mundial passat fins l’avaria hem fa aguantar be 👏🏼la presio, penso que ja ho he fet abans i en un mundial

Al començar la tercera volta m’atrapa el Txec😢. I aixi arribarem junts ⚔️a la T2 per disputarnos el campionat

🔺#T2
Impecable💅🏼

🔺#RUN
Es mortal. Son dues voltes de 3km. Pel mateix bosc espes que la bici….un bosc de paradis amb uns arbres tant alts i espessos que no arriben els raigs de sol al terra….increible 🌿🌱🌲😍

Nomes 😰te 100m plans de la T1. Despres baixes fins al fons de la vall. I comença una pujada dretissima llarguissima. Uns 200m de tram baixada tecnic i una ultima paret brutal i la recta de meta….seran 31’ per fer 6km 😳….flipant

Si has arribat just de la bici….pots morir. Molts caminen😰

El meu rival surt a fondo🚀, jo despres de la dura temporada de lesions hem sorprenc de veure que vaig be😍, faig un run molt solid🔥. Hem sorprenc. No fluixejo, continuen les bones sensacions de la bici😍

Pero el meu rival esta mes fort i em treu 1:20” que no es res en 30’. Mes que satisfet i sense caminar en cap moment 😍

Per darrere hem obert un mon, amb bici hem volat
———————-—————————

🔴 𝑨𝑩𝑨𝑵𝑺

Cronologia dun malson 💀que va acabar amb final feliç💘
Increiblement feliç, ja que el facil era tirar la tovallola😰
A vegades no entenc perque satanàs hem posa tamt al limit🙏🏼😈

Tot comença el Dijous quan quedem ( expedicio satanets Albert Sardà Gimeno i Miquel Esteban Saez) a bcn a les 9 al aeroport
Volem fins a Munich on el vol arriba amb retard quan el altre ja estan embarcant😤
Llarg transfer i arribem a la porta d’embarc ja no hi ha avio 😱

Anem a Lufthansa😡. Ens recataloguen en un vol de les 22h que anira amb retard fins les 23:30 😡
8h tirats. A no. Ens han donat 10€ per gastar en menjar quan un aigua petita val 4,50…pipes i estomac buit 🤦🏻‍♂

En fi
Arribem a Romania kluj-napoca a la 1am hora local (+1h). Anem a recollir les maletes…Sorpresa….no han arribat les bikes 😱😱😱💩💩💩
Acollonits 🚽🧻 Posem la queixa i ens diuen que dema divendres (bueno ja som divendres matinada) arriba un vol a les 16h de munich i potser arribaran 😰😰

Agafem el cotce de lloguer (ens costa 1h mes que vinguin de matimada🗝) i anem a Târgu Mureș on tenim lapartament
Una carretera secundaria de 100km de nit i amb boira i un asfalt boterut 🎡que es per matarse⚰️

Arribem que ja clareja, son les 6 del mati que ens posem al llit, de fet, caiem al llit vestits i amb l’estomac Buit
Dormim 5h😴. A les 11 dempeus anem a comprar per esmorzar rapid i a buscar els dorsals 🏁
14:30 tornem a fer 1h30 de cotxe per fer 100km anar al aeroport de nou i esperar🙏🏼 a les 16h que arribi l’avio si ens porta les bicis
Estem de sort..Recollim les bicis a les 16h i tornem a Targu
Arribem 18:30 als circuits, muntem les bicis (van desmuntades a la maleta) tot resant un pare nostre que no s’hagi trencat ni torçat res 📿

Fem una volta de bike i de run amb bici..ja son les 20:30…es fa ne dit 🦇🦇
21h Anem a comprar sopar, estem petats i es tardissim….arroç pollastre 🍚🥢🍗
22h anem ja cap al llit😴…qui pugui que dormi 😢
Dema hem de matinar
A les 5 diana🔔…..esmrzar i cap a la cursa…mes feina a centrar el cap i fer un resset de tot i carregar motivacio 🧠🔝com si no hagues passat res 😰🤟🏼